Dzień IX – 23.05.2017 – Pożegnanie z Zieloną Szkołą

Dziś IX - ostatni dzień pobytu na Zielonej Szkole w Łebie – jutro wracamy. Poranek, jak gdyby na pocieszenie, powitał nas piękną słoneczną pogodą.  Zaraz po śniadaniu udaliśmy się do centrum miasta, gdzie zrobiliśmy zakupy „na drogę”. Po obiedzie poszliśmy na plażę by „złapać” jeszcze trochę opalenizny, wybudować ostatnie zamki z piasku, popluskać się w wodzie i pozbierać muszelki. Zostały też rozstrzygnięte wszystkie ogłoszone konkursy i rozdane dyplomy zwycięzcom. Wieczorem po spakowaniu walizek i wysłuchaniu wszystkich informacji o wyjeździe udaliśmy się na spoczynek – jutro rano bowiem musimy wcześnie wstać. Z sentymentem i uśmiechem wspominamy to wszystko co nas tu – w Łebie na Zielonej Szkole - spotkało. Jednym na długo pozostanie w pamięci wyprawa na Ruchome Wydmy, drugim zwiedzanie Trójmiasta, a jeszcze innym wizyta w Sea Park. Każdy ma swój własny niepowtarzalny bagaż cudownych wspomnień, którymi będziemy dzielić się po powrocie do domu.

Dzień X – 24.05.2017 – Mamo, tato wracamy

Po bardzo wczesnej pobudce spakowaliśmy swoje rzeczy do autokaru i udaliśmy się na śniadanie. Jeszcze ostatni rzut oka, czy wszystko spakowane i ruszamy. Podróż przebiegała spokojnie i bez zakłóceń. Godziny jazdy umilały nam wspólne rozmowy oraz śpiewy. Niektórzy czytali książki, słuchali muzyki lub grali w gry na komórce. Do Witkowic dojechaliśmy około godz. 19:00.Tu na nas już czekali stęsknieni rodzice. Uścisków i powitań nie było końca. Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej…. Nasza przygoda dobiegła końca.

Z tego miejsca uczniowie klasy III a oraz III b pragną z całego serca podziękować: - Rodzicom za umożliwienie wyjazdu na Zieloną Szkołę

- Pani Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Witkowicach, Pani Małgorzacie Rodak – Duraj, Pani Jolancie Parci, Radzie Rodziców - za zorganizowanie wyjazdu,

- Naszym wychowawcą – Pani Małgorzacie Rodak – Duraj, Pani Jolancie Parci oraz Pani Wicedyrektor Dagmarze Chyl za opiekę na Zielonej Szkole,

- Ośrodkowi Wczasowemu„Star” w Łebie za serdeczną gościnę,

- Panu kucharzowi Ośrodka Wczasowego „Star” w Łebie za pyszne domowe posiłki.